qomiqzero..

Coretan Picisan..

Menyudahkan apa yang belum sudah..



Hm... dah lama tangan tak pegang pensel..melukis, sepanjang masa di sekolah, habiskan masa dengan tuntutan kerja serta akauntabiliti terhadap anak murid,huhuhu..entah bila la masa nak sambung balik komik yang dah tertangguh.Kalau pempuan pregnant, da bersalin dah.Punyela lama tak update komik.

Tapi itu tak bermakna minat melukisku dah padam.tidak sama sekali, :) Harap-harapnya cuti mid term ni bolehla siapkan kerja-kerja tertangguh tu.heheh.
Aku nak upload ilusrasi yang aku dah buat. Sekadar nak berkongsi dengan pembaca di luar sana..Entah bila la.. InsyaAllah..Baru-baru ni aku ada surf ImaginaryFriends Studio nyer web pages. Huhuhu.. gile pro diorang ni.Kreativiti orang selalu membuatkan aku bermotivasi untuk melukis lagi. Nanti aku kan post kan ilustrasi yang  aku hasilkan sendiri.( 2 pun kalau scannerku berfungsi lagi..huhuhu..)  


0 ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Seremban, N.Sembilan, Malaysia
Aku teruja dengan seni, tapi aku juga teruja dengan banyak benda lain.hehehe

Pengikut

Labels